Mušle
Co umí Mušle a jaké jsou?

Mušle jsou schopny poskytnout jedinečné schopnosti, aby naše zbraně / brnění byly lepší.
Červené mušle jsou pro zbraně a oranžové pro brnění.

Co znamená úroveň mušle a vzácnost?

Úrověň mušle je přidání mušle danného lv do zbraně. Čím vyšší úroveň, tím účinnější jsou možnosti mušle.
Také je raritou, když přidáváte více než jednu mušli.

Můžeme přidat více než jednu mušli do stejné zbraně / brnění?

Ano, můžeme. Chcete-li přidat novou mušli vašeho stávajícího vybavení, bude stará mušle přepsaná tou novou.
Pro přidání nové mušle máte šanci jen 50%, pokud vám nevýjde, tak budou bonusy a mušle smazány.
Nicméně, použití "kouzelná guma" na zařízení vám poskytne 100% šanci přidat druhou mušli.(pozor první mušle bude smazána)

Co je kouzelná guma?

Umožňuje kompletní smazání mušle a lze pak přidat po jejím použití 100% novou mušli. Lze jí získat z Glac Beden.

Jsou nějaké nevýhody přidání mušlí do vybavení?

Zařízení které obsahuje mušli je výhradně dovoleno nosit jen uživateli co tam danou mušli přidal. Prodáváte-li vybavení s mušlí, tak musíte použít Vonící Parfém, aby se vybavení mohlo nosit i jinými uživateli..
Vybavení s mušlí nelze převést na partnera.

Je možné, aby někdo s vybavením do kterého jsem přidal mušli ho mohl nosit?

Ano, pomocí parfému.


Co je NosMall parfém?

To umožňuje změnit vlastníka zařízení s mušlí (osoba, která vybavuje zbraň, po postřiku parfémem, se stane novou unikátní zbraní).

Kolik parfémů je potřeba?

 

Úroveň r1 r2 r3 R4 r5 r6 r7
1-10 0 0 0 0 0 0 0
11-20 0 0 0 0 0 0 0
21-39 0 0 0 5 5 5 10
40-49 0 0 5 5 10 20 40
50-59 0 5 10 10 20 40 80
60-69 5 10 10 20 40 80 120
70-79 10 10 20 40 80 120 160
80-89 10 20 40 80 120 160 200
90-99 20 40 80 120 160 200 300




Bonusy Mušlí!!!

Jaké jsou písmena S / A / B / C, co to znamená?

Na začátku každé možnosti je písmeno. To je zkratka pro možnosti klasifikace z nejlepších (možnost S lze nalézt pouze v nejvyšší vzácností mušle) na nejhorší (S> A> B> C).

Ve skutečnosti se může stát, že možnost A nebo S je mnohem horší, než ostatní bonusy mušlí, jak tyto možnosti mohou být méně užitečné v průběhu hry.
Co to vůbec dělá?
Stav efekty Volby

    [Status efekt]: x% na šanci x% jste schopni udělat [Status efekt] při útoku.
    Snížená šance [Status Effect]: x% Nepřáteli šance způsobit [Status efekt] na vás je snížena o X%.
    Stun Špatně: Deadly Blackout
    Stun: Blackout
    Ruka smrti: Pohyb / Útok není možné
    Stun: Remote útok není dovolen
    Zmražení: Pohyb / Útok není možný
    Šok: Útok není možný
    Otevřená rána: Krvácení
    Malá Otevřená rána: Menší krvácení
    Ochrnutí Jed: Přesun k dispozici
    Křeč: Zabavení Debuff

Zvýšení Poškození možnosti

    Zvýšení Poškození [typ Mob]: x% zvýšení poškození [typ Mob] o x% Poškození danného monstra.
    Velký [Typ Mob]: Vysoká Lvl [Typ Mob] (*)
    Dolní společnost [Typ Mob]: tj. Kovolt, Catsy
    Rostlina
    Nepřítel
    Zvíře
    Undead
    Evil: Low Lvl [Mob Type] (*)

Zvýšení Statistiky Bonusy

    Zvýšená SL nemovitosti Stat podle x: Zvyšuje body přidány do SP karty prvků, Statistiky (jeden z upgradu karty) - se počítá za staty bonusu a staty účinku samotného (*)
    Zvýšená SL Damage Stat podle x: Jak je ve výše mušle, ale počítá se pro Útok Stat
    Zvýšená SL Energie Stat podle x: Jak je ve výše mušle, ale počítá se pro HP / MP
    Zvýšená SL obrany Stat podle x: Jak je ve výše mušle, ale počítá pro obranu stats
    Zvýšená Critical Damage o x%: Přidává navýšení krytiku o x%
    Zvýšená Chance of Critical hit x%: Zvyšuje šanci na udělení krytiku x%
    Snížená možnost přijímat Critical Hit: x% Snižuje pravděpodobnost kritického zásahu  x%
    MP obnova za usmrcení podle x: x nazpět MP, když porazíte + / - 10 level
    Zvýšená HP / MP výtěžnost při odpočinku: HP / MP oživení bude zvýšena o x%
    Zvýšená Přírodní HP / MP míra využití by x%: Přírodní oživení HP / MP bude zvýšena o x%
    Zvýšená obnova HP, zatímco jste v obraně x%: zesílení X% z vaší obnovy HP, zatím co útočíte(*)
    Zvýšená Položka Vymáhání x%: Zvyšuje účinek lektvarů, občerstvení a potraviny o X% sazby (*)

    Zvyšte [typ Element] vlastnost podle x: Zvyšuje [Typ Element] při útoku podle x
    Snížená spotřeba MP o x%: Povinné MP časová dovednost je snížena o x%
    Enchanced Poškození x: Zvyšuje normální útočnou sílu, zatímco útočící
    Enchanced Melee / Dlouhý dolet / Kouzelná Defense x%: Melee / Dlouhý dolet / Magie Obrana se zvýšil o x%

PvP bonusy

    x% na škody na y% v PvP: x% šance dát Y% větší poškození na soupeře v PvP
    Dodge melee / long range / magické útoky v PvP podle x%: x% šanci na dodge nablízko / na dlouhé vzdálenosti / magie útoku při obraně soupeře v PvP
     % K celkové obraně v PvP: x% Všechna obrana je zvýšena proti soupeřovým útokům v PvP o x%

Speciální bonusy

    (Pouze hlavní zbraň) Získejte více zlata x%:  Zvýšení zlata o x%, Když ste někoho zabili padá více zlata
    (Pouze hlavní zbraň) Získejte více EXP bod o x%: Combat a zkušenosti na úrovni práce se zvýšil o x%
    (Pouze hlavní zbraň) Získejte více CXP bod o x%: Zkušenosti lv se zvýšily o x%
    Snížená spotřeba výrobních míst podle x%: x% méně produkčních bodů použito, když budete hrát mini hry
    Zvýšení šance na výrobu by x%: Pokud x% je více než 50, dostanete 50% více" Minihra odměny" (*)
    Snížená Snížení hrdost x% x:% Odečítá se vám méně důstojnost když jste umřeli